Payments, data en online fashion

Er zijn momenteel ruim 80.000 webshops in Nederland met een jaarlijkse bezoekersaantal tussen 10.000 euro en 1 miljoen. Hiervan is 13% geregistreerd als fashion & beauty webshop. Van alle kledingaankopen gaat 22% via internet. Online fashion is een groeiende branche, waarbij marges en conversie ontzettend belangrijk zijn.

 

Een goede branding is cruciaal voor de merkbeleving. Sla de betaalstraat daarbij vooral niet over. Een consequente huisstijl en de juiste betaalmethoden moeten voorkomen dat bezoekers afhaken tijdens het betaalmoment. Vertrouwen en herkenbaarheid zijn belangrijke factoren in de customer journey. Zeker op de betaalpagina.

 

In de whitepaper 'Payments in online fashion' lees je over de populairste en nieuwste betaalmethodes voor modewebwinkels, zoals Apple Pay, AliPay en Payconiq. Wat zeggen de cijfers over achteraf betalen, conversie en retouren? En hoe zit het met nieuwe businessmodellen?

 

 

Gerelateerde artikelen

Buckaroo brengt Apple Pay naar Nederlandse merchants

Payment Service Provider Buckaroo maakt vandaag bekend Apple Pay aan te bieden voor Nederlandse webshops. De betaalmethode maakt mobiele betalingen gemakkelijk, veilig en snel.

Lees meer

Whitepaper: Optimaliseer de customer journey

Hoe je voorkomt dat klanten tijdens het betaalproces afhaken lees je deze gratis whitepaper. Aangeboden door Buckaroo in samenwerking met MT.nl

Lees meer

Buckaroo is sponsor van Emerce Fashion 2019

Buckaroo is sponsor van #EmerceFashion19 en geeft het podium aan Jeans Centre, zij delen hun visie over e-commerce, fashion en hoe nieuwe betaalmethoden daaraan bijdragen. Zien we je daar?

Lees meer