Webinar: het effect van COVID-19 op consumentengedrag

Op dinsdag 26 mei om 10.00 uur organiseert Buckaroo een webinar in samenwerking met mediapsycholoog Mischa Coster van Grey Matters. Hierin bespreken wij de psychologische effecten van de coronatijd op de consument.

Het coronavirus en de daardoor ontstane anderhalvemetermaatschappij heeft het dagelijks leven sterk veranderd. In de webinar legt Mischa Coster uit hoe onbewuste besluitvormingsprocessen werken, hoe aankoopbeslissingen tot stand komen en wat de invloed van ‘de coronatijd’ op onze denkprocessen is. Mischa Coster is zelfstandig mediapsycholoog en staat bekend om zijn heldere, wetenschappelijk onderbouwde en praktisch uitleg van consumentengedrag. 

 

Wil je dit webinar bijwonen? Meld je dan aan via onderstaand formulier. 

 

Webinar Buckaroo

Waarom organiseert Buckaroo dit webinar?

Consumentengedrag heeft direct impact op de customer journey, het betaalproces maakt hier uiteraard een belangrijk deel vanuit. Bij Buckaroo vinden wij de weg naar de aankoop toe minstens net zo belangrijk als de transactie. Daarom schakelen wij zo nu en dan hulp in van neuropsychologen, gedragsexperts en UX-specialisten bij het ontwikkelen van verbeteringen in het betaalproces. Deze kennis delen wij graag.

Beter voorbereid
Uiteraard weet niemand weet hoe de toekomst eruitziet, maar het is altijd handig om nét wat meer kennis in huis te hebben om beter voorbereid te zijn op diverse toekomstscenario’s. Daarom nodigen we jou graag uit. We horen graag of je erbij bent, schrijf je daarom in via onderstaand formulier.

 

 

Inschrijfformulier:

Error bij het laden van Partial View script (file: ~/Views/MacroPartials/InsertUmbracoFormWithTheme.cshtml)

 

Je ontvangt voor aanvang van het webinar een e-mail waarmee je in de Microsoft Teams-omgeving kunt inloggen.