Joeri's tip: haal meer uit betaaldata
Buckaroo bestaat 15 jaar. In het kader van ons jubilieum delen collega's en experts uit de branche betaaltips voor de optimale betaalstrategie. Deze week aan het woord: Joeri.
Â
Joeri is projectmanager bij Buckaroo en pakt projecten volledig data-driven aan, met als uiteindelijke doel: meer conversie realiseren. Hij houdt zich bij elk nieuw en bestaand betaalproduct van Buckaroo bezig met het vraagstuk: hoe kan het op basis van data-inzichten beter?
Â
Zo stond Joeri aan de leiding bij het ontwikkelen van de Smart Checkout: een slimme checkout waar bij continu de vraag is gesteld: hoe kan het betaalproces worden ingekort en vereenvoudigd? De inzichten hiervoor zijn - je raadt het al- verkregen op basis van uitgebreid data-research.
Â
Â
(bekijk de video klik op bovenstaande afbeelding)
"Uiteindelijk draait het om conversie, daarin ligt de sport van de e-commercemanager en ook van Buckaroo."
— Joeri van Puffelen, projectmanager Buckaroo