Wij maken het eenvoudig voor iedere ondernemer om voordelig pintransacties te accepteren. Naast een lage prijs voor de aanschaf, hanteren wij ook een lage abonnementsprijs, zonder verborgen kosten. Start met besparen en verhoog uw omzet!
Binnen 24 uur in huis
Eenvoudig online bestellen, track and trace via PostNLAanschaf vanaf €165,00
30 Dagen uitproberen, inclusief 1-jarig contractOmruil bij calamiteiten
Updates op pinautomaat, remote ondersteuningEen pinautomaat uitzoeken doet u (gelukkig) niet iedere dag. Daarom maken wij het zo eenvoudig mogelijk. Buckaroo biedt zowel vaste pinautomaten als mobiele pinautomaten.
Ieder pinautomaat die wij leveren, kan worden aangeschaft of worden geleased (1, 3 of 5 jaar). Heeft u tijdelijk een (extra) pinautomaat nodig, bijvoorbeeld voor een evenement of een pop-up store, dan is huren de beste optie.
Als u zich bij ons heeft ingeschreven en de benodigde documentatie heeft overlegd, zoals het getekende aanvraagformulier, samen met een geldige kopie van uw legitimatie, een uittreksel van de Kamer van Koophandel (max. zes maanden oud) en een kopie van een bankafschrift (max. drie maanden oud), dan ontvangt u na goedkeuring van de order binnen één werkdag de pinautomaat. Deze is dan direct gereed voor gebruik.
U kunt de vereiste documenten tijdens het bestelproces uploaden of later aan ons versturen per email of per post. We dienen alle documenten vóór 14.00 uur ontvangen te hebben om de pinautomaat dezelfde dag nog te kunnen versturen.
Ja, indien u in het bezit bent van een pinautomaat van een derde partij, dan kunt u de gerelateerde betaaldiensten bij Buckaroo onderbrengen. Hiervoor kunt u de Buckaroo transactiedienst gebruiken. Per aan te melden pinautomaat dient u bij de inschrijving het merk, het kassanummer en het controlenummer in te vullen. De maximale doorlooptijd voor het aanvragen van de transactiedienst bedraagt twee werkdagen. Let op: de transactiedienst van Buckaroo is niet geschikt voor MPOS-systemen: kleine pinapparaatjes die via bluetooth verbinding maken met een smartphone of tablet.
Uw maandelijkse factuur wordt via uw ‘Mijn SEPAY’-pagina elektronisch aangeboden en kunt u naar een op te geven emailadres laten versturen. Als onze incasso niet succesvol is verlopen, dan ontvangt u van ons een notificatie per email met een betalingstermijn. U kunt het verschuldigde bedrag onder vermelding van uw debiteur- en factuurnummer alsnog aan ons overmaken. Als binnen de gestelde termijn geen betaling van u wordt ontvangen, dan volgt een blokkade van uw pinautomaten en wordt de vordering uit handen gegeven aan LAVG. Er zijn kosten verbonden aan sommaties, blokkades en de-blokkades. Pas nadat wij de openstaande bedragen van u ontvangen hebben, worden uw pinautomaten weer geactiveerd. Meer informatie over de blokkade en de-blokkade van pinautomaten vindt u terug op de ‘Mijn SEPAY’-pagina.
Een transactie is gelukt wanneer de kassabon is afgedrukt. Dit gebeurt pas nadat de processor (Equens of CCV) de transactie heeft gevalideerd. Deze bon is dan ook het transactiebewijs. Heeft uw pinautomaat geen thermische bonprinter aan boord, bijvoorbeeld bij de SEPAY Mini, en u twijfelt of de betaling is geslaagd? Dan kunt u een kopie bon functie bekijken. Hier vindt u de laatste geslaagde betaling terug.
Bij het uitvoeren van een contactloze betaling is het van belang dat de klant zijn of haar betaalpas op de bovenkant van de pinautomaat legt. Er zullen 4 lampjes branden en daarna hoort u een kort piepje ten teken dat de betaalautomaat de kaart heeft gelezen. Neem dáárna de betaalpas weg. Indien de afstand tussen de betaalpas en de automaat te groot is, of als de pas te snel wordt verwijderd, klinkt er een langere piep en staat er in beeld dat de kaart geweigerd is. Geen zorgen, er is geen betaling gedaan en u kunt het opnieuw proberen door op OK te drukken.
Binnen 24 uur geleverd
Gebruiksklaar geleverd door PostNL
Voordeligste aanbieder
Vanaf € 165,00 al een pinautomaat
Uitstekende klantenservice
Direct hulp door een specialist