Het merk Girav is bekend door zijn lange T-shirts. In korte tijd heeft het merk grote naamsbekendheid opgebouwd en kent nagenoeg iedere Nederlander 'Girav met een V'. Het T-shirt merk is opgericht in 2010 en kiest voor exclusieve directe verkoop via de website. Betalingen gaan onder andere via iDEAL, PayPal en via de eigen Girav Giftcard.
Girav is ontwikkeld vanuit frustratie. Met een lengte van 1.97m was het vinden van goede en passende kleding voor de oprichter iedere keer weer een uitdaging. Met ruime ervaring in de kledingindustrie ontwikkelde hij een maatsysteem waarbij er rekening gehouden wordt met lichaamslengte: het Girav Long Fit Maatsysteem.
Om de internationale ambities van het merk verder uit te bouwen heeft Girav gekozen voor Buckaroo als partner als het gaat om betalingen. Inmiddels worden de bestellingen van Girav naar meer dan 50 landen in de wereld verzonden en internationaal betaald. Vanaf iedere locatie kan er veilig betaald worden vanachter een computer of via mobiel. Samen met Buckaroo worden nieuwe ontwikkelingen en betaalmethoden nauwlettend in de gaten gehouden en is het mogelijk hier tijdig op in te spelen.
De Girav Giftcard verlaagd voor klanten enorm de keuzestress bij het uitzoeken van het juiste cadeau. Met de Giftcard kan de ontvanger van de cadeaukaart zelf een keuze maken uit de ruime collectie kleuren en modellen. En kan hij zelf bepalen welke maat voor hem het meest geschikt is. Bovendien wordt de giftcard echt als een cadeautje verpakt bij Girav, de luxe zwarte verpakking zorgt voor een totale merkbeleving.
In de eerste jaren na introductie was er sterke focus op het product en het concept van lange T-shirts. De laatste jaren is het bedrijf getransformeerd naar een volwaardig kledingmerk voor mannen. Met een duidelijke focus op T-shirts, maar inmiddels ook met poloshirts, pullovers en overhemden in de collectie.
De merkbeleving komt in alle marketingvormen terug. Of het nu gaat om een tv-commercial of de bestelbevestiging per e-mail; de Girav-stijl komt duidelijk naar voren. Ook de custom betaalpagina en checkout afgestemd op de huisstijl van Girav. Een eigen giftcard draagt daaraan bij.
Professionele begeleiding
Bij het ontwikkelen van uw betaalstrategie