Blog

Uitbreiding van Bancontact betaaloplossing met one-click en recurring payments via Buckaroo

Met Bancontact WIP kunnen partijen die Belgische betalingen verwerken via Buckaroo gebruikmaken van One-Click-Payments en Recurring Payments via Bancontact.

Lees meer

Gratis QR-transacties via Payconiq en Buckaroo

Betaalt jouw klant met Payconiq? Dan worden hiervoor geen transactiekosten in rekening gebracht. Een cadeautje 🎁 van Payconiq.

Lees meer

Buckaroo introduceert Smart Checkout

Buckaroo introduceert Smart Checkout. Kenmerkend is de self-learning technologie die zich aanpast aan de betaalvoorkeur(en) van de consument.

Lees meer

Buckaroo en Ravelin slaan handen ineen tegen online fraude

Buckaroo en Ravelin hebben een partnership gesloten om online bedrijven van geavanceerde fraudedetectie en -preventie software te voorzien. Klanten van Buckaroo kunnen binnenkort gebruik maken van de uitgebreide technologie en services van Ravelin.

Lees meer

Custom domain: je eigen URL in het checkoutproces

Met de feature Custom Domain kies je zelf de URL van je checkout, zodat de betaalpagina gelinkt is aan je eigen domein. Lees er meer over ➩

Lees meer

Buckaroo komt met oplossing voor bestedingslimiet cadeaukaarten

Om witwassen te voorkomen is een nieuwe regelgeving die ervoor heeft gezorgd dat online giftcards of cadeaukaarten vanaf heden een bestedingslimiet hebben van 50 euro. Buckaroo heeft hiervoor een technische oplossing gebouwd in de Smart Checkout.

Lees meer

Hoe JohnBeerens.com jaarlijks flink groeit en de omzet zag verdubbelen in de coronacrisis

"We willen meer balans gaan zoeken tussen de conversie op de korte, en onze branding op de lange termijn." Ook het checkout- en betaalproces krijgt volop aandacht.

Lees meer

Sans-Online: ‘Ons winkelpersoneel helpt nu mee in de webshop’

Wat voor effect heeft corona op de strategie voor omnichannelwinkels? We spraken erover met Tom, eigenaar van Sans Online.

Lees meer

Webinar: het effect van COVID-19 op consumentengedrag

Op dinsdag 26 mei om 10.00 uur organiseert Buckaroo een webinar in samenwerking met mediapsycholoog Mischa Coster van Grey Matters. Hierin bespreken wij de psychologische effecten van de coronatijd op de consument.

Lees meer